نگاهي به نيازمندي هاي شوش

به وبلاگ خبرگزاری شوش نیوز خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
حوادث جاده ای
شوش پایتخت تمدن ایران زمین
شهر الوان
شهر شاوور
شهر حر رياحي
شهر صالح مشتط
شهر هفت تپه
شهر بهرام
فرهنگ عمومی
فرهنگ و هنر
فرهنگ و ادب
اجتماعي
حوادث غیرمترقبه
حوادث و کشف جرائم
علمي و فناوری
سياست داخلی
سياست خارجی
حوزه و دانشگاه
دين و مذهب
فلسفه و منطق
اقتصاد و صنعت
اقتصاد و کشاورزی
هدفمند سازی یارانه ها
عكس خبری
تاریخ و باستان شناسی
صنایع دستی
گردشگري
آموزش هنرهای نمایشی
آموزش روزنامه نگاری
آموزش عکاسی
آموزش موسیقی
دفاع مقدس و خاطرات
وصیت نامه شهدا’
دانيال شناسی
دعبل شناسی
احاديث و ادعیه
توصیه های امام خمینی(ره)
فرامین مقام معظم رهبری
ورزش شوش
بهداشت و سلامت
شهرستان شوشتر
شهرستان اندیمشک
شهرستان دزفول
شهرستان گتوند
شهرستان مسجدسلیمان
سرمقاله
سخن روز
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1054
بازدید ماه : 1611
بازدید کل : 20428
تعداد مطالب : 398
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

نگاهي به نيازمندي هاي شوش

برآن شديم كه به صورت اجمالي نگاهي به نيازمندي هاي پايتخت تمدن و كهن شهر ايران زمين يعني شوش داشته باشيم . راجع به مسائل و مشكلات شهرستان شوش اگر بخواهيم مطالبي بيان كنيم شايد ساعت ها طول بكشد ؛ چرا كه مسائل و مشكلات شهر فراوانند و نياز به همت و تلاش مضاعف دارد ودر سالي كه بنا به فرموده ي مقام معظم رهبري ، سال همت مضاعف نام گرفته و در يازدهمين ماه از اين سال به سر مي بريم ، مي طلبد مسئولين در اين راه تلاش هاي مؤثري داشته و گام هاي مهمي بردارند .
همان طور كه همه مي دانند شهر شوش كهن ترين ايران و متمدن ترين شهرجهان بوده و هست و داراي بيش از 7000 هزارسال قدمت تاريخي مي باشد ولي از بسياري از روستاهايي كه به شهرك تبديل شده اند عقب افتاده تر است . آيا دليل عدم اختصاص بودجه ي كافي است ؟ ويا عدم كارايي بعضي از دست اندركاران شهرستان دليلي اصلي عقب ماندگي است ؟
وقتي شهر شوش را با شهرهاي همجوار نظير دزفول و انديمشك مقايسه كنيم ، اختلاف فاحشي را در مي يابيم . نبود امكانات تفريحي سالم براي جوانان و نوجوانان ، نبود پارك مناسب براي گذراندن اوقات فراغت خانواده ها ؛ چرا كه اكثر خانواده ها روزهاي تعطيل را به جاهاي ديدني خارج از شهرستان نظير پارك بعثت ـ پاركت دولت و يا سدعلي كله ي دزفول مي روند و اين در حالي است كه منابع خدادادي مثل رودخانه ي كرخه و زمين هاي اطراف آن و آب فراوان و فضاهاي مناسب كه مي توانند منابع سرشاري از درآمد براي اين ابرشهر باشد هم چنان بي استفاده مانده است و بايد اين هزينه ها در شهرهاي ديگر به كار گرفته شود . با وجود تمام منابع خدادادي كه ذكر شد چرا بايستي اكثر جوانان ما از بيكاري رو به برنامه هاي ناشايست ديگري آورند ؟ چرا اماكن فرهنگي مثل : سينما ـ آمفي تئاتر ـ فرهنگسرا اصلاً وجود ندارد و كتابخانه هاي مجهز به علم روز در حد نياز وجود ندارد تا جوانان ما با فرهنگ غني اسلامي بيش از پيش آشنانشده و گرايش به فيلم هاي مبتذل پيدا نمايند ؟ چرا در اين شهر با آن همه سابقه ي تاريخي و با آن همه توريستي كه وارد اين شهر مي شود ، هتل مناسبي وجود نداشته باشد كه حداقل براي اين شهر ، منبع ارزآوري شود ؟ چرا خيابان هاي شهر با وجود اين همه وسيله كه روز به روز بر تعدادشان افزوده مي شود كماكان مثل سابق كم عرض باقي مانده و فكري براي بازگشايي و يا تعريض آنها نمي شود ؟ چرا حداقل جاده هاي درون شهري را آسفالت نمي كنند تا اين همه چاله چوله درشهر وجود نداشته باشد ؟ چرا بيمارستان دوم شوش كه مي گويند مجهز و درخور توجه شوش است احداث آن آغاز نمي گردد ؟
سال هاست كه قرار بود دانشكده ي باستان شناسي و معارف اسلامي در اين شهر ساخته شود ولي متأسفانه فقط در حد يك حرف در جلسات باقي ما ماند . در اين شهر چرا ترمينال مسافربري برون شهري و برون استاني كه در شأن اين مردم باشد احداث نمي گردد . و يا اين كه چرا مراسمات عروسي جوانان مي بايست در تالارهاي دزفول و انديمشك برگزار شود و در اين شهر تالاري براي برگزاري مراسمات جشن و شادي وجود ندارد و مسئله ي مهم ديگراين كه چرا رودخانه ي كرخه را بازسازي نكرده و حداقل پل ارتباطي مناسبي روي آن به صورت استاندارد و ايده ال ساخته نمي شود درحالي كه همه ي ما مي دانيم كه در ايام بهمن و اسفند و هم چنين فروردين ؛ مسافران نوروزي ـ راهيان نور و گردشگران داخلي و خارجي از اين شهر ديدن مي كنند ؛ آيا اين پل فلزي و كم عرض مي تواند جوابگوي اين همه مسافر و گردشگر باشد ؟
و اما مشكل عمده اي كه اين شهر با آن مواجه است و همه ما بايد روزي پاسخگوي آن باشيم ، عدم رسيدگي به حرم مطهر دانيال نبي(ع) است ، پيامبري كه حضرت امام علي(ع) آن را اخي و برادر خويش ناميد . آيا توانسته ايم حق آن بزرگوار را به جاآوريم ؟ حرم سبزقبا را در شهرستان دزفول ببينيد و به خود بيائيد كه روزي بايد جوابگو باشيد . عالم محضر خداست . حرم حضرت دانيال نبي(ع) همواره ميعادگاه عاشقان بوده و هست و زائران زيادي از اقصي نقاط كشور و استان خوزستان به زيارتش مي آيند ، به ويژه در ماه محرم و صفر و تعطيلات نوروزي ؛ آيا سزاوار است كه به آن حرم بي احترامي و هتك حرمت شود ؟ آيا وقت آن نرسيده كه آن را بازسازي نمائيد تا در پيش گاه خدا سربلند و روسفيد باشيد ؟ اين مشكلات تنها گوشه اي از انبوه مشكلات شوش است كه لازم است مسئولين پيش خدا و وجدان خويش به تفكر بنشينند و گام مؤثري در حل مشكلات و شكوفايي اين كهن شهر و رساندن آن به جايگاه واقعي اش كه در گذشته بوده باشند .
گفته ي مديرمسئول شوش نيوز :
به اين دانشجوي دلسوز و ولايي شهرستان شوش جهت روشن شدن مي بايست نكاتي را اشاره نمايم :
1 ـ بعضي از مشكلات مطرح شده كاملاً درست و منطقي است و هيچ گونه توجهي به آنها نشده و حتي به بعضي از مشكلات اصلاً در اين گزارش اشاره نكرده ايد ؛ اما به دور از انصاف است كه خدمات دولت كريمه ي جمهوري اسلامي ايران ، خصوصا در دولت هاي نهم و دهم را ناديده گرفت .
اگر مطلبي گفته مي شود قصد جانبداري و يا تخريب فرد يا افرادي را نداشته ونداريم چون رسالت اصلي هر خبرنگار هم انعكاس نيمه ي پر ليوان است و هم نيمه ي خالي، پس اگر اشاره اي به زحمات و تلاش هايي كه مسئولين شهرستان شوش خصوصاً مهندس سيدجاسم ساعدي نماينده ي شهرستان شوش درخانه ي ملت و عضو هيئت رئيسه مجلس و مهندس سعيدي نيا فرماندار و يا آيت الله امام ، امام جمعه مي شود دليل بر حمايت و جانبداري ما از اين مسئولين نيست .
احداث ميدان ورودي شهرستان حدفاصل روستاي ابوذر ـ كلنگ زني روگذر نظام مافي ـ گاز رساني به شهر حر و روستاي عين ـ افتتاح تالار مراسمات شهر ـ بازگشايي خيابان شهيد دانش ـ بهره برداري از آبيارهاي تحت فشار ـ برنامه ريزي براي احداث پل دوم شهيد ناجيان و ........ ذره اي از عملكرد دولت دهم در همين دهه ي فجر سال 89 مي باشد .
البته قصد آن را نداريم كه گفته ي اين دانشجوي حزب اللهي را ناديده بگيريم ولي در مجموع بايد گفت كه نارسائيي ها و نيازمندي هاي شوش به حدي بالاست كه عملكرد دستگاه هاي دولتي به چشم نمي آيد . البته يك دليل ديگر هم در اين راستا وجود دارد كه عملكرد دولت در شهرستان شوش به دليل ناتواني مسئولين روابط عمومي ادارات در نشريات منعكس نمي گردد .
 


نظرات شما عزیزان:

ز-آل کثیر
ساعت19:46---25 فروردين 1390
باسلام وخسته نباشید خدمت اقای کرم اللهی:وب سایت جالبی وتاحدودی جذاب طراحی کردیدبه امیدپیشرفت روز افزون
پاسخ:سرکارخانم زینب آل کثیر با سلام از این که این خبرنگزاری را مورد لطف خود قرار دادید سپاسگزارم . به اطلاع می رسد که تا کمتر از یک ماه دیگر تبدیل به سایت خبری خواهد شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط عباس کرم الهی در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:""نگاهي""به نيازمندي هاي شوش"", در ساعت 14:34 | |

درباره وبلاگ

به سایت شوش نیوز خوش آمدید
آرشيو
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
اسفند 1385
فروردين 1385
بهمن 1384
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
عباس کرم الهی
لينكستان
خبرگزاری افق شوش
عاشورائیان
سینما فارس
هواشناسي شوش
وب سايت دكتر علي شريعتي
پايگاه خبري لرنا
دسته ورزشی بهمن شهرستان شوش
خوزنیوز
گروه تئاتر انديشه شهرستان شوش
ایمیل فارسی
سایت جهانی العالم
استانداری خوزستان
سایت استاد شهید مرتضی مطهری
وب سایت دکتر محمدباقر قالیباف
سایت شخصی استاد محمدرضا شجریان
سایت شخصی دکتر محمد اصفهانی
تک سرا بزرگترین فروشگاه مجازی در ایران
پايگاه انتيرنتيي داريوش پارسا
طراحی و تولید نرم افزارهای کامپیوتر و وب سایت های مدارس و شرکت ها
خبرگزاری شوش فردا
سامانه قرض الحسنه ازدواج
جویندگان کار
وبلاگ شخصي حسن هژبري
آموزش کسب درآمد و جدیدترین برنامه ها
سلامت نیوز
سایت رسمی سیدجاسم ساعدی
پایگاه اینترنتی داریوش پارسا
دژپل
وبلاگ مشاور جوان فرماندارشوش
خبرگزاری شوش نو
سایت نماز
وب سایت بنیادشهید شوش
مرکزخدمات حوزه های علمیه
شهداي سرزمين پاك ايران
خبرگزاری شبستان
خبرگزاری قرآن
خبرگزاری قرآن ایران
روزنامه نگار مستقل شوش
پایگاه گروه نمایش اندیشه شوش
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شوش نیوز و آدرس shushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

خط مشی خبرگزاری شوش نیوز
مدیران خبرگزاری شوش نیوز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , shushnews.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com